Reklamacje i zwroty

Uwaga!
Przesyłkę należy sprawdzić (z zewnątrz) w obecności doręczyciela. Paczek naruszonych bądź ze znacznymi uszkodzeniami nie należy przyjmować.

Zwrot
Zwrot zakupionego towaru w sprzedaży wysyłkowej jest możliwy w ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki. Produkty muszą mieć kompletne, oryginalne opakowania bez śladów otwierania, używania bądź naruszania zawartości. W celu wysłania do sprzedawcy należy użyć takich samych opakowań zewnętrznych, jakie były zastosowane w otrzymanej przesyłce. Kwota zostanie zwrócona na adres nadawcy (lub rachunek bankowy) po otrzymaniu przesyłki i sprawdzeniu zawartości.

Reklamacja
Zwroty z tytułu reklamacji powinny być wcześniej uzgodnione ze sprzedawcą drogą mailową sklep@abcterapeuty.pl. Kupujący może złożyć reklamację na podstawie rękojmi lub gwarancji. Gdzie rękojmia oznacza odpowiedzialność sprzedającego względem kupującego za wady fizyczne oraz prawne towaru, który sprzedaje. Gwarancja zaś to pisemne zobowiązanie gwaranta (najczęściej producenta) do bezpłatnego usunięcia wady lub wymiany towaru na niewadliwy na warunkach określonych w dokumencie gwarancyjnym. W przypadku nabycia wadliwego produktu, kupujący może zdecydować o obniżce ceny danego towaru, albo odstąpić od umowy. Za uszkodzenia powstałe w transporcie odpowiada sprzedający.

Wysyłka
Zwracany produkt należy wysłać na adres:
Dobra Terapia Piotr Hawryluk
Stanisława Chudoby 77 F

03-287 Warszawa

Uwaga! Jeżeli kupujący wybrał sposób dostarczenia przesyłki inny niż najtańszy nie jesteśmy zobowiązani zwracać na rzecz kupującego dodatkowych kosztów.

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl